01 november 2008

Tänka om och positivt

Vad är det med mig? Varför vara deppig när jag har allt jag kan önska..! Men har jag verkligen allt som jag egentligen behöver? Det fattas något, känns som om jag har ett stort hål i hjärtat som ska fyllas med något, eller någon...
Varför tänka på det förflutna när man kan tänka på framtiden, men jag vill inte tänka så långt fram, jag är rädd för framtiden...kommer det bli så som jag vill? Kommer jag bli besviken?
Jag ska nog försöka tänka på nuet och bara leva livet som det är nu. Jag vill bara inte förlora Dig! Du betyder så mycket och utan dig kanske mitt liv inte hade vart så bra och helt underbart.
När du håller om mig, kollar in i mina ögon och säger dom tre orden. Det värmer hela min kropp och hjärtat. Jag vill bara krama tillbaks och hålla om dig hela tiden!<3
Jag vill inte att du ska se mig ledsen bara, för jag vet att allt kommer bli bra igen och vad kan jag mer säga? Jag älskar dig Joel!<3
Så är det bara!<33 Tack för att du finns där när jag behöver dig som mest!<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra, var inte ledsen! Jag finns för dej hela livet ut!<3

Joellindberg sa...

Jag älskar dig också! Och jag finns för dig!<3