09 november 2008

Lycklig!


Okej, 3 månader är nog inte så mycket. Men för mig är de det! Idag så har du vart vid min sida i 3 månader! Att någon som du finns där, och gör mig till världens gladaste tjej ever! Du behandlar mig som om jag vore en prinsessa ju!
När du kramar om mig och säger att du älskar mig, jag får så ont i bröstkorgen, bara för att mitt hjärta slår dubbla slag när du säger dom vackra orden till mig! När du håller om mig, asså det går inte att beskriva med ord tyvärr, och om det skulle gå, då skulle det ta flera år och dar!<3
Så Joel, jag tänker bara säga en sak, jag älskar dig! Och jag kommer säga det flera gånger till!

Dina klar blåa ögon är som det klaraste havet i världen! Vackert!
Dina underbara läppar, gud! Det finns inga ord som räcker till nu ju!<3
Men varför ska jag skriva allt detta? För alla vet ju att jag älskar dig, och det hoppas jag att du gör också :)<3

JAG ÄLSKAR DIG JOEL MAX MIKAEL LINDBERG! DU BETYDER SÅ HILMA MYCKET FÖR MIG!<3<3<3<3<3<3<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: