23 november 2008

Deppig



Jag vet inte varför jag skriver ett extra inlägg... Men just nu så känner jag mig så där, ensam, obetydlig och liksom helt värdelös! Men hur kan det komma sig? Satt precis nyss och ritade av mitt eget skolfoto, och det såg precis ut som på fotot, är rätt så nöjd. Men det är något som jag inte är nöjd med, det är själv mig, mig själv! Hela min personlighet, det är något med den som jag inte gillar, men jag kan inte komma på vad det är än, och som pappa sa: "Om du inte vet vad det är Sandra, då kan det ju vara så att det inte är något, utan att du bara är lite vilsen för tillfället, försök att sätta dig ner och fundera ut vem du egentligen är!" Hehe, och det gjorde jag då, men kom fram till inget....usch! Försökte sen sova men det gick inte, har betydligt ondare i magen idag än igår...AJ! Känns som om jag ska spy hela tiden ju =/ Varför händer detta mig?

"Jag vet inte ens vem du är längre eller det kanske jag inte gjorde innan heller!"

,sandra

Inga kommentarer: