03 november 2008

Ensamheten

Nu sitter jag och små dricker på min Chai Latte som jag köpte i stan på vägen hem från skolan :) mums! Väntar på att klockan ska gå så att det kan bli kväll sen vettefan vad som händer. Skulle vilja träna idag (a) hehe pappa jobbar ju så då kanske man kan smita ner till judon och köra ett pass..NOT! Om en stund så kommer lilla jag ligga i sängen och sova hela kvällen...kommer såklart stänga av mobilen för jag vill inte ha några onödiga sms eller samtal idag...!

Btw, armen är mycket bättre, eller svullnaden har gått ner lite men jag kan inte röra armen så mycket, imorgon kommer skolsköterskan till skolan och då ska jag fråga efter ett bandage eller något som stöder armen för det är ganska jobbigt att låta armen bara hänga...foten är blåå och svullen men det blir nog bra snart!

Nu har jag 0 kronor kvar :( idag så köpte jag godis i skolan, sen bjöd jag Adam på en Twix på resecentrum och sen köpte jag en stor Chai Latte så aa nu är jag pank igen...synd!
Joo på tal på ensamhet...det börjar nästan bli lite små roligt tycker jag :P jag är såå jävla töntig och barnslig och rent ut sagt dum i huvudet! Varför tänka så negativt och vara ledsen när jag kan skratta, le och bara rocka loss :D Nee men nu ska jag sova! Ha det!!

xOx Sandra

Inga kommentarer: