14 november 2008

Utmattad med stolthet

Nu sitter man i skolan och väntar på att lektionen ska börja, vi ska då ha Praktiskt markansföring med Viviane, tråkigt men ändå roligt! Nästa vecka ska vi då ha en "mässa" i skolan, haha och jag ska baka en chokladboll som är ungefär lika stor som en basketboll.

Imorse så tränade jag med friidrotten, rätt så kul faktiskt, och inte så jobbigt heller, visst man blev svettig men det var ändå skönt att träna, så nu känns det bättre när jag börjar gilla träningen, för liksom innan så gillade jag inte alls att träna men nu så börjar det gå uppåt :) Så jag kan säga att jag är rätt så stolt över att jag har gått uppåt med träningen, min kodition är jätta mycket bättre än innan :D och min styrka med, och det är tack vare Janne och Joel såklart :D tack!!<3

Efter skolan så vet jag inte vad som händer, vet inte om Joel skulle med mig hem eller inte...får se för han är ju bjuden på middag ikväll eller nåt av min mamma ;) Men men...
Ha det gött!

Love' Sandra

Inga kommentarer: