22 november 2008

Is kallt....

Shiit vad kallt det är ute nu :O även om jag har tjock jacka (stängd) och halsduk och mössa och vantar så fryser jag som fan....speciellt när det blåser!! Blää!

Idag så vaknade man vid 11 och gick upp och åt frukost, gott! Sen så satt man vid datorn en stund, sen var det dags för en sköööön dusch :) att duscha i ca 50 minuter är inte fel...
Men men, sen fixade jag mig, plattade håret och sminkade mig, efter allt spring här hemma så fick jag skjuts av pappa ner till stan, köpte ännu en present till Joel :) och en sak till mig (hår spänne)
Sen så drog jag till judon för att kolla om min judo dräkt har kommit men nepp de hade den inte...

Ska snart äta, sen ska man ta bussen till älskling<3
Imorgon blir det "kalas" hos Joel, roligt :)

Men nu ska jag dra! Ha de gött!

Love' Sandra

Inga kommentarer: