06 november 2008

I skolan

Nu sitter man och arbetar med samhälls kunskapen, och vi studerar dom olika partierna i Sverige, vilket jag tycker är ganska så intressant :)

Var tidigare idag på min gamla skola och hälsade på, fast framför allt så var jag där för att göra reklam för min skola. Såg många som jag kände, och många lärare, men det var en lärare som jag blev skit glad över att få träffa :D Pernilla Höjer, min gamla matte och NO lärare! Hon blev ju då också jätte glad över att få se mig, och vi stog och diskuterade om varför jag går på Aspero, hur jag tycker att de är osv.

Efter skolan ska Joel med mig hem, vi ska nog baka och mysa lite :D kolla film tror jag!
Sen innan hans träning ska jag nog dra ut och springa, antingen så blir det Annelundsparken eller så springar jag lite här och var :D

Btw, imorse så bråkade jag med pappa och aa som vanligt så var det om min träning... jag vill ju så klart träna judo, men de får jag inte än...men jag känner nu att jag kan träna, för liksom...armen är ju såå relativt bra nu, kan röra den som vanligt plus att det inte gör ont längre, det är kanske lite ömt men vadå?

Men nu ska jag plugga lite och arbeta annars blir lilla Jenny sur :P Ni får ha de!!

Love' Sandra

Inga kommentarer: