10 november 2008

Here I Stand


Fan vad illa jag mår =/ det blir typ så varje gång som jag åker buss...
Men men, idag så har dagen vart sådär, iaf i skolan =/ Glömde ju skriva att jag var ute och sprang imorse...och det va ingen rolig springtur...det ösregnade plus att jag frös, och jag typ små joggade, sprang knappt något ju :O ändå gick jag upp tidigt...men kom hem sen och tog en ordentlig frukost :) och sen en skön dusch!

Efter skolan så var man med sötnosen, han bjöd mig på fika, och det blev ju självklart en Chai Latte, och han tog en varm choklad :) mums! Vi satt på Espresso House i minst 1 timme och bara prata och skoja :) han är en jävel på att retas vafan xD men han sak få igen nån dag!!!
Efter det så gick vi mot Gina tricot, stannade där för vi såg att polisen stog utanför och innanför en klockaffär, så antagligen nån stöld...där träffade man då Jessica och Emelie :P lika roliga som alltid!
Men men, sen bestämde jag mej för att åka med Joel hem med 5 bussen, så vi drog mot resecentrum, där väntade vi, och sen hoppade vi på bussen, mådde illa då med! Helt sjukt!

Sen var man där en stund hos honom, åt och myste som alltid :) senare var det då dags för 19.43 bussen...en lång tråkig bussresa, men som vanligt så somnar jag ;) så när jag väl var framme i Borås, så väckte en tjej mej och frågade om jag skulle av, jaa då va man vid resecentrum...så fick ta en buss hem med för det regnade som fan...!
Kommer hem och byter om, ringer Sandra nr 2, sen Joel, sen lagar jag då mat (pasta med ketchup) och sen kollar man på "Tomten är far till alla barn" haha riktigt rolig ;)
Nu ska man nog chilla och strax sova....börjar 8.00 imorgon =/ blä!
Ha det bäst!!<3
PS. Fick Joels skolfoto idag, och jag vill bara tillägga att han är ju såååå sööööööt! Har nu ramat in det lilla kortet och lagt det vid natturdsbordet :)<3<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: