14 november 2008

Beautiful Disaster

Nu sitter man hemma och har gööö tråkigt.... Har precis ätit efterrätt...det va inte direkt något som jag var sugen på men det gick ner i magen iaf... Ska nog lägga mig tidigt ikväll, är så trött sen denna vecka... Träning och skola =/ jobbigt!

Iaf, idag så åkte jag med Joel hem, vi tog 2 bussen och Pontus gjorde oss såklart sällskap en bit i bussen. Sen när vi kommer hem till Joel så blir det fika (Macka och en kopp te) Alltid lika gott :)
Sen så satt vi där och snackade en stund i köket, rätt kul faktiskt ;) Senare ville då Joel utmana mig i Giutar Hero (Stavning) Men jag körde bara en gång, haha fegis de är var jag är xD
Men jag hade så ont i magen med, så jag hade inte riktigt någon lust att spela. Det var mycket roligare och kolla på när Joel spelade :) han spelade bra iaf :) Det var iaf myspys hos honom idag :D

Imorgon får jag la se vad som händer...inget planerat än iaf :)
Ska kanske träna imorgon :D jaa! Ska imorgon för första gången sen armen skadades, imorgon ska jag då göra arm övningar, som att lyfta vikter och lite smått annat sådant! Hoppas bara att armen finns kvar efter träningen ;) Och sen ska jag berätta att nu känner jag på mig att tränings humöret har smått kommit tillbaks :D såå jävla gött! :D Men nu ska jag lyssna vidare på musiken och sjunga för mig själv :) Sen blire nog ett varmt skumbad :D ska då släcka lampan i badrummet och tända värmeljus och sätta på lugn musik :D

Ha det gött allesammans!!
Älskar dej Joel över allt annat!<3<3<3

Ciiaoo Sandra

Inga kommentarer: