20 november 2008

Möte med föräldrarna

Nu sitter man i skolan med Natta och Nicke :) jag har precis haft "utvecklings samtal" med mamma och pappa och Magnus och rektorn. Det gick as bra :D fick fan bara en massa berömm om att jag är bra och att jag sköter mig :) Men att jag kan mycket bättre, alltså dom menar att jag är lat :P haha kan nog stämma!

Jag ska sen gå på handledningen sen, ska skriva mitt så kallade President Speech, som jag har i engelska, och jag ska fråga om Johan kan hjälpa mig mer =) han hjälpte mig as mycket igår, men jag vet liksom vad jag ska skriva om och så men jag vet inte hur jag ska säga det och hur jag ska uttrycka mig...svårt!
Snart kommer la Joel, hoppas då att han har med sig boken som jag sa att han skulle ta med sig igår men han glömde de :P Idag är det också god mat, det är spagetti med köttförssås!
Efter skolan skulle nog Joel med mig hem :) myspys!<3
Ha de gött!

Love' Sandra

Inga kommentarer: