19 november 2008

...It's another feeling...

Vissa dagar känner man sig jätte snygg, och vissa dagar så känner man sig så grymt ful. Det har ni la känt med hoppas jag? För igår så kan jag säga att jag kände mig jätte ful och äcklig, medans idag så kände jag mig fin och så. Men är det normalt? Haha, jag ska nog inte fortsätta skriva om detta...

Som sagt, efter skolan så var jag hemma en stund och fixade lite saker. Sen när klockan började närma sig 4 så var det dags att gå, när jag gick ut från mitt hus och snabbt kollade på klockan så var den 16.04 och bussen gick 16.06, så aa snacka om att jag fick kuta ;) men jag hann som tur!
Sen så fick man sitta på bussen jämte en gubbe, men när folk började försvinna från bussen så fick jag helt egen plats. Och när den gubben skulle av så sa han: "Meningen är inte att du ska ha 2 säten för dig själv och du får tänka på oss äldre människor!" Och sen gick han av xD hahaha! Jag skrattade för mig själv så jävla mycket! Men sen så var ju även busschauffören dum i huvudet! Han körde förbi rött ljus 2 gånger, han körde över halva rondellen och sen så väntade han i typ 15 minuter i Lockryd...drygt! Men kom till slut fram till Länghem :) Jag fick en fin välkomms hälsning från Joel xD han stog och pekade "fuck you" i fönstret xD snäll!

Sen var man där en stund, skulle egentligen kollat på Joels basket träningen men jag var så trött och jag ville hem och äta och sen så har jag ju prov imorgon så jag ska snart plugga... :(
Så jag tog då 19.43 bussen, och jag gick hemifrån Joel ca 2 minuter innan bussen skulle komma, men som tur så var bussen 3 minuter försenad ;) haha men det hade inte gjort ngt om jag missat den, skulle ju kunna kolla på Joel träningen :) jag tycker att det är facinerande att kolla på basket och det beror ju på vilka som spelar :) men basket är skoj! Imorgon så börjar jag inte förrän vid 9 (ska iförsig ha "utvecklings samtal" imorgon vid den tiden) så jag slipper träningen, fast jag ville ju faktiskt träna imorgon men jag får göra det på fredag istället! Jag ska strax gå och lägga mig, fan också....Joel har min iPod så jag kan inte somna till musik idag xD hahaha! Men han kan ha den :) lilla sötnosen åker ju buss varje dag och jag kan hålla med om att det inte alls är roligt att åka buss utan musik =/ illa! Imorgon så kommer Joel hit :) skoj! Undra vad som händer då :P

Fick nu höra av mamma att morfar har fyllt år, tror det va 85 år, så vi ska antagligen äta middag ute någonstans, men vart och när vet dom inte....hoppas inte på söndagen! Då dör jag :O eller på lördagen, fast joo på Lördagen går nog, fast det får vara tidigt isf....men men ska snart få besked om det så snart så! Men nu ska jag nana och antagligen läsa en bok :)
Natti natti!<3 Sleep well everybody!<3
Älskar dej Joel, min lilla snuttis ;D<3<3

Ciiaaoo!

Inga kommentarer: