13 november 2008

Don't Let Me Get Me




Varför? Jag orkar inte mer bara... Jag trött på all den här skiten...! Jag har försökt och försökt att vara glad, men vad hjälper det? Nee inte ett jävla piss! Idag i skolan tex, jag gick runt och var små deppig, hade sån lust att bara gå och låsa in mig på toan och gråta ut...men hade det hjälpt tro...? Njaaee tror inte det heller. Det var en massa folk som frågade "Är du ledsen Sandra?" Och jaa som vanligt så ler jag och säger att jag bara är trött... Men hur länge ska jag behöver göra så? Vara fejk! Jaa det är precis det som jag är just nu, FEJK! Bakom den söta och glada ansiktet/masken, bakom det finns det en annan Sandra, en tjej som är svag, ledsen och känner sig ensam...för ofta!

Pratade lite med Joel idag, och ja han tycker att jag är så negativ, och jag kan hålla med honom, delvis iaf! "Tell me why, doesn't have to be like this!" Den frågan frågar jag mig själv rätt så ofta...
Men idag, jaa idag så har Joel bevisat att man inte alltid behöver tänka negativt, för liksom, om man ska säga alla saker som är dåligt och saker som är bra, så om jag ska vara ärlig så kommer jag inte på något som är dåligt, förutom att jag har dåligt självförtroende.. Kasst!
Men allt annat liksom, jag måste nog helt enkelt ta tag i det, men felet är att jag inte klarar av det själv =/

För övrigt så saknar jag sommaren, då som man kunde gå i klänning :( eller iaf linne...

Nu ska jag chilla en stund, sen blir det sängen och sova...ska upp tidigt imorgon... träning :D
Ha det bäst allesammans!<3
Joel, vi får prata nån mer gång!<3<3 Älskar dej så sjukt mycket!<3<3

Love' Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Sandra!! Jag har letat efter dej! Går du på John Bauer?? :S