10 november 2008

Blöt eller våt?

Nu sitter man i skolan med Pontus, vi ska strax ha matte, våran sista lektion då... sen ska jag till stan för att träffa Joel, vi ska nog hem till mig och ta en fika eller nåt. Nu kom även lilla söta Julia ;D haha!<3
Imorse så gick jag upp hyffsat tidigt för att hinna med en goo frukost, och sen en lång dusch :)
När jag var klar och hade fixat mig så började det små regna, men jag skyndade mig så fort som det gick, men när jag var ungefär 100 meter från skolan, kom en jävla fitt bil och körde precis vid trottoaren där jag gick, och gissa vad som låg där? Jo en jävla fet vattenpöl...så då fick man en extra dusch...när jag kom till skolan försökte jag hitta några lånebyxor. Joel och alla andra började självklart as garva åt mig...såg ut som om jag kom ut från en dusch eller ngt. Men fick iaf låna Petras en stund...
Passade på att ta en kopp te med mamma och sen stack jag tillbaks till skolan. Kom några minuter försen men Magnus visste att jag var hemma och bytte om iförsig...
Ska dra nu för Julia ska skriva ut sitt arbete, ha de!

Love' Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Sprang du inte i morses:O