01 november 2008

Training for life

Då har man kört ett judo pass på 90 minuter. As gött faktiskt :) det gick as bra på randorin :)
Nu sitter jag på judon och väntar på Fredrik och Johan, dom dissade mig i Boråshallen så jag stack till dojon (judohallen) Har pratat med Joel med, han kommer runt halv sju kanske, och troligen så ska Pontus med honom :P skoj skoj! Om 40 minuter ska jag ha ännu ett Randori pass på 90 minuter :) längtar!!!

Nu sitter man även och nynnar på High School Musical - Can i have a dance, den är såå fin :)

It's like catching lightening. The chances of finding, someone like you. It's one in a million. The chances of feeling the way we do. And with every step together. We just keep on getting better. So can I have this dance? Can I have this dance?

Önska bara att jag kunde sjunga riktigt =/ blää!
Nee men nu ska jag byta om till judodräkt och lägga mig på mattan och mysa med mig själv xD
Ha det gött! Hoppas att de kommer mycket folk ikväll och hejjar på mig :D<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: