25 november 2008

Magsjuk...?

I morse så vaknade jag av att jag kände på mig att jag skulle spy, så jag gick till toan för säkerhets skull, men nej det kom typ bara så kallad "galla"! Klockan var nog runt 05.00 och jag somnade såklart om igen. Men sen så ringde klockan och jag skulle ju till läkaren idag men det blev inte så, för jag mådde verkligen piss, hostar nu hela tiden och är förkyld och sen så mår jag illa....fryser hela tiden med :O helt sjukt! Jag vet inte vem eller varför jag är sjuk, vet inte om det är någon som smittat mej heller men jag hoppas bara nu på att bli frisk så snabbt som möjligt! Vill inte missa träningen! Plus att jag har Engelska/samhälls redovisning med :O damn!!!

Men nu sitter jag och pratar med Joel, han är också typ sjuk... stackare jag tycker synd om honom!
Jag vet inte vad som händer idag men jag ska nog bara vila tror jag! Så att jag kanske kan gå till skolan imorgon...? Men nu ska jag iaf skriva klart min engelska...ha det gött!

XoX Sandra

Inga kommentarer: