11 november 2008

In school

Japp, nu sitter man i skolan dårå...igen! Tråkigt...plus att jag är hungrig, även om jag åt en macka imorse =/ helt cp! Ska nu göra ngt reklamblad eller nåt på Små företagande, ännu tråkigare!
Idag så ska vi till Gym mix på idrotts lektionen, kommer verkligen suga hela skiten...

Jag slutar vid 2 idag så får la se om jag troligen duschar på judon eller nåt. Ska sen till stan och göra en sak, eventuellt skulle Sandra nr 2 ringa mig, men får se för hon slutar vid 4, och hon ska åka med sin mamma sen, så aa får se... Sen ska man vänta på Joel tills hans slutar och det är vid 5 :O sååå sjukt sent! Jag hade fan dött om jag hade fått gå så sent...fiifän!

Nästa vecka så kanske jag ska börja träna judo igen men det är inte säkert!
Hoppas på de iaf! Men ska jobba vidare nu, ha de!

Love' Sandra

Inga kommentarer: