30 november 2008

Ledsen, arg och besviken

Helgen har vart åt helvete. För mig iaf! Jag kan börja så här, igår så hände en sak här hemma som jag inte tänker nämna här. En del av er vet, och en del av er vet inte och kommer troligen inte få veta det heller!

Men men, igår så stack jag hemifrån vid kvart i 12 (natten) och mötte några på stan, sen ringde Bäckman och sa att Joel var på väg ner till stan och för att möta mig. Så jag gick upp mpt Bergdalen från stan, där jag såg Joel på vägen då, hehe såå rolig va han ;) men men så går :) sen så stack vi till judon för att vänta på att bussen ska gå, och den gick vid 01.55, shiit vad sent! Men men, Jocke va där en stund men han skulle åka hem. Sen så kom då bussen och vi gick på, jag mådde dåligt och var ledsen...mest av allt besviken! Men som sagt, vi kom hem till Joel vid kvart i 3, sen så gick han på toa och jag snackade med hans mamma, och jag lova, han satt på toan i minst 40 minuter xD trodde han somnade!! Men de gjorde han inte, han va bara trött eller ngt...men sen så la vi oss direkt och han somnade med en gång, vilket inte jag gjorde! Vaknade vid 10.00 ungefär sen på morgonen av att de va frukost och så. Sen skulle ju Joel och hans familj åka till Gbg idag, och jag skulle följt med men de blev lite fel så jag sket i de, utan dom körde hem mig...nu har man mått piss hela dagen! Gråtit som fan och skrikit...nu orkar jag inte mer...

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Love' Sandra

Inga kommentarer: