27 november 2008

Don't tell me what to do

Att sitta i skolan och fördriva tiden är nog det tråkigaste som jag vet. Fast nu så har man ju Sagas sällskap :) en mysig liten tjej! Sen så blir det pizzabuffé i skolan ;) mums!
Efter skolan ska man träffa Karl en stund, shiit har inte träffat människan på typ 3 månader :O helt sjukt! Men vi ska bara ses en kort stund :) alltid lika kul!

Sen så kanske man ska till Joel om det går, men jag bad honom ringa mej så jag får nu vänta på att sötnöten ska ringa, om han nu kommer vakna till liv nån dag :) hehe!
För övrigt så tränade jag lite grann imorse men det gick åt helvete! Skulle göra chins men fuck det gick inte alls....armen bara gav sej :O men sen kom Julia då, och jag bestämde mig för att hoppa in i duschen (på judon) sen kom det massa folk som skulle köra typ självförsvar, tror det va dom från polisen, för jag kände igen några och det var en som verkade veta vem va ;) skoj! För när jag kom ut från omklädningsrummet så sa han: "letar du efter din pappa" och han visste då att jag var "Barks dotter" hm...inte så roligt rykte men men de får jag la leva med.
Nu ska jag vara social mot dom andra! Ha det!

Love' Sandra

Inga kommentarer: