11 november 2008

Dance with someone

Idag på idrotten så dansade vi nån affrodans :) det var faktiskt roligt, speciellt när Fredrik dansade såå bra xD själv kunde man ju knappt röra sig förrän att jag får ont xD haha men när vi skulle dansa med höfterna då gick det mycket bättre :D I just love it!
Vi började med ett danssteg, sen la Åsa på ett till och sen höll hon på så tills det va ca 8 st olika dans steg som vi sedan skulle göra samtidigt och det gick as bra ;D haha!
Sen så duschade vi, och sen så var jag med en tjej i min paralell klass, tror hon hette Annie ;) haha jag är såå kass på namn! Men som sagt, vi tog bussen till resecentrum, sen uträttade jag ett ärende vid stan, och hon joinade mig såklart :) hennes tåg gick vid 15.03, så hon väntade även på min buss till skolan som gick vid 14.49 :) skoj skoj, plus att det ös regna och jag har liksom ingen lust att gå till skolan när det ös regnar ute...blä!

Nu sitter man iaf i skolan, väntar på att Joel ska sluta, så jag ska passa på att göra klart min svenska uppsats, usch!
Ha det gött!

Love' Sandra

Inga kommentarer: