15 november 2008

Mysigt

Nu är man helt klar med rummet :) är så nöjd själv faktiskt :) Det är nog helt kliniskt rent i mitt rum nu. Inte en enda dammtuss i hela rummet :) jag har även lagt lite små värmeljus lite här och där i rummet, släckt lampan, så nu är det riktigt riktigt mysigt :) det luktar...rent och det känns så varmt och skönt när man går in i mitt rum :) Bytte överkast till sängen med, sen satte jag upp en bild på Joel, på väggen :) sötnos!<3

Halva dagen har ju typ gått nu, vet ej vad som kommer att hända :P kände för att dra ner och träna men sen kom jag på att det är städ dag på judon, alla är typ där och städar...fast jag behövde inte det (a) Fick iaf lite beröm av mamma över att jag städat bra... =)
Nu ska jag nog sitta och lyssna på musik en stund, sen får jag la se!
Men ni får ha en skön och mysig Lördag :D <3

Love' Sandra

Inga kommentarer: