26 november 2008

I'm Not Pop, I'm Hip Hop

Vilken tråkig dag ida... Förutom på morgonen och sen i skolan ;) tack till Pontus som stötte mig på min redovisning! :D Redovisade om USA:s skolsystem på engelska, det va inte så svårt när man väl stog där framme, men det va jobbigt i början...men sen så rullade det på.
Sen så hade man svenska, en mindre rolig lektion men det gick ju...! Sen så gick man till stan och uträttade några små ärende. Sen så stack man hem och satte sej vid datorn och kollade film, ringde Joel, snackade med han en stund...typ inget...han är sjuk än men mår la i stort sätt bättre men hostar inte lika mkt längre. Själv så mår man prima bra ;) förutom att jag ibland får sådana där svimm känslor....typ om jag reser mig upp från sängen hastigt så känns det som om jag ska svimma... not good! Aja, sen då fördrev jag tiden genom att laga mat till mig, det blev pasta med ost och skink sås :) mums! Och kollade då på Scream 3 vi datorn samtidigt som jag åt.
Sen så snackade jag lite med Hampus :P roligt! Haha jag fick en rolig fråga: "Ska du bli hip-hoppare?" haha jaadu Hampus, det kanske är så att jag har vart det ett tag nu xD hihi (a)

Men sen så snackade vi om Chris Brown konserten...jag skulle såååå gärna vilja gå på den men så har jag tyvärr inga pengar och att jag har inte så mkt tid, plus att det är såååå jävla dyrt med hotell :O ;) men men, det ska vara en till konsert i Mars, då kanske man kan gå, som en födelsedagspresent?? ;D jaa!
Men nu ska jag kolla film och sen så ska jag nog sova! Pusshejs!<3
Krya på dej Joel!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: