02 november 2008

Nothing else matters


Jag orkar inte med detta mer... Känna att allt är mitt fel...varför?
Nu sitter man hemma och gråter...bara för att jag kanske tror att de hjälper men gör det de då?
Orkade verkligen inte vara kvar i Boråshallen idag efter att Maria kört en toppen match så jag följde Joel till Resecentrum och där gick vi åt vart sitt håll... Det är ganska jobbigt att han kan se när jag är ledsen...men ändå bra!
Jag försökte att inte gråta när vi stog där och jag klarade det nästan...så fort jag vände mig om rann tårarna åt alla håll och kanter...jobbigt! Nu när jag vet att jag inte kommer få tävla på ett tag så blir jag bara mer och mer förbannad på mig själv för att jag vet att jag har fel...får la se om de blir någon tävling mer i höst. Får nog satsa på lag-SM eller nåt. Men ändå tråkigt att jag inte kan vara med på Finnish Open om två veckor...kul!!! :'(

Pappa har gett mig förslag på att gå på kryckor men jag tror inte de hjälper, för liksom det är bara ett litet ben i foten som är brutet och det läker av sig själv men det är armen som oroar mig mest...hoppas det läker fort så att jag kan börja om igen!



Snart ska man äta med familjen och min farbror Janne och Ann :) mums!
Imorgon börjar jag 11.00 i skolan men seriöst så har jag verkligen ingen lust att gå till skolan, kommer vara såååå deppig och sur på mig själv...men får la försöka iaf :'( Och just det! Förlåt Joel för att jag är så dum i huvudet ibland och att jag inte erkänner att jag har fel när jag har de...jag vet bara inte ibland vad som är bäst för mig själv...jag ska inte vara så självisk och envis, visst som du sa, de kan vara bra ibland men inte hela tiden liksom. Och tack för allt stöd du ger mig just nu! Jag älskar dej så jävla mycket!<333 Hörs imorgon! Ha de bäst!

Love' Sandra

Inga kommentarer: