19 november 2008

Skadad igen...

Att jag aldrig kan bli frisk eller hel nån jävla gång! Idag så tränade jag friidrott, och det gick ju bra i början men sen så när vi skulle kliva upp på några lådor så antagligen så sträckte jag mig eller nåt men muskelfästet i min höft är skadat :( kan knappt gå och det gör skit ont...

Jag fick höra igår att jag inte får vara med på Lag-SM i December, för det första så är jag nog för "liten" och för det andra så vill inte pappa eller någon annan att jag ska tävla än. Dom vill att jag ska vila ett tag till så att jag är riktigt riktigt frisk tills en annan tävling kommer. Och den tävlingen är liksom nästa år så jag hinner då vila mig ganska så mycket, vilket är bra. Och då kan jag ju samtidigt träna andra saker när jag vilar, jag kan springa en massa som jag redan håller på med. Men jag kan ju träna balans och uthållighet :)

Jag börjar inte förrän klockan är typ kvart i 1 :) men jag ska äta i skolan, sitter just nu i datasalen själv xD haha! Väntar tills klockan är 12 så att jag kan äta :) ska försöka äta idag...fick inte i mig så mycket igår =/ men men...

Ni får ha det bäst!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: