24 november 2008

Say to me if this world savin' me

Skola igen då... Sitter just nu i datarummen och ska börja skriva min "Hemtentamen" om Antikens litteratur :P roligt! Har inte börjat än men jag vet inte hur jag ska börja bara.
Iaf, imorse vaknade jag av att sotaren skulle komma till oss och sota...blä på honom, som sagt han ringde på dörren och jag tänkte då att mamma kunde öppna men då ropade hon på mig och sa att jag skulle öppna och jag öppnade med t-shirt och trosor xD haha asså shiit hans blick xD jag kunde inte låta bli att skratta ;D men men, han skulle typ upp på taket och så :)

Sen så åt jag frukost i lugn och ro, en kopp med varm choklad :) och två mackor :) Sen så gick jag in i duschen, efter det så skulle klä på mig kläder, men...jag visste inte vad jag skulle ha på mig =/ jag tog på mig leggins och en röd "klänning/cardigan" en röd, men sen så var det för kallt ute, så tyvärr =/ det blev sen jeans och tröja...för Joel har ju då mina mjukis byxor xD men men de gör inget!

Sen fixa jag mig och sedan stack jag till skolan! Och fiifän vad tomt det är nu i skolan :D rätt så gött faktiskt! Just nu så är bara 1:orna i skolan, för 2:orna har idrott och 3:orna är på APU (ungefär som prao) och dom ska vara borta i 3 veckor ;D

Blää jag kommer inte på vad jag ska skriva om Illiaden och Odyséen...usch!
Men nu ska jag snart gå och äta!
Ha det gött! :D PS. Äntligen känns det som om det är jul snart ;)

Love' Sandra

Inga kommentarer: