05 november 2008

Onsdagar

Onsdagar är nog en av dom tråkigaste dagarna på hela veckan. Det går nog inte direkt säga varför, det kan faktiskt bero på att det är i mitten utav skolveckan. Men imorgon är det liksom torsdag, sen är ju det ju plötsligt Fredag igen! Och sen är det plötsligt helg, och aa sen är det åter igen Måndag, och så håller det på :) det tycker jag är roligt!

Då kom man hem nyss nu då, vad tusan ska man göra? Orkar verkligen inte sitta vid datorn hela dagen ida...och nu när det är så fint väder med :) funderar på att åka till stallet och bara vara där :) det är så skönt att gå på ängen och bara vandra :) hälsa på några hästar, fast inte rida då, utan bara vara där, det skulle vara kuligt, men sen kan jag ju iförsig dra ut och springa, men det orkar jag inte idag...hm...! Eller så kan jag ju sitta vid datorn och bara lyssnar på musik ;) fast först ska jag laga nån go mat till mig själv :) igår blev det fläskfilé med ris och brunsås med någon god sallad som jag gjorde med. Fast idag blir det nog grillad kyckling med pasta och nån goo sås till :) sen till efterrätt blir det stekt banan med glass och sirap :D mums!! Sen blir det soffan och tv:n hela kvällen :D Btw, idag på svenska lektionen så tyckte jag faktiskt att det var intressant det som Anna berättade om, jag brukar inte gilla svenska lektioner men idag när vi snackade om kärlek och lite sånt, då hängde jag med ända från början till slut :) Idag lärde jag även Joel mer thailänska ord men frågan är hur många utav dom orden som sitter kvar i huvudet på den killen ;) hehe han kan iaf några "fula" ord. Sen lärde jag Johan hur man säger "Friterad aphjärna" inte direkt så trevligt men visst :) Maten i skolan va la sådär, åt lite grann, men sen var man ju då tvungen att gå ner till maten igen för att Adam skulle äta med, sen kom Evve, så som jag fick höra det så fick hon göra ett doping test i Boråshallen, blää hatar dopingtest, inte för att jag har fått göra ett men liksom kul att kissa när någon står och kollar på xD haha! Men nu ska jag dra vidare!
Ha det bäst allesammans!
Bara för att Sandra Bark älskar Joel Lindberg!<3>Love' Sandra

Inga kommentarer: