18 november 2008

This Feeling


Jag är grymt trött idag... efter skolan så kom jag hem vid ungefär 2...fixade mitt rum sen gick jag och la mig, sen väckte mamma mig vid 3 och sa att det fanns mat om jag ville ha, så jag åt lite grann, va inte så hungrig men tog ändå. Kollade på tv och åt...sen så var det sängen igen, somnade om igen och sen väckte mamma mig igen vid 6, och frågade om en sak, sen somnade jag om igen. Sedan kom ju då pappa och frågade om matteprovet och lite annat, sen somnade jag om igen, men innan jag ska lägga mig igen ska jag bara lägga in några låtar på iPoden :)

Idag har dagen vart skit... Är rätt så varm nu med, vet ej om jag är sjuk men jag ska iaf träna imorgon med Janne och dom andra...

Idag så har jag även lyssnat på en låt hela tiden :) det är Chester See som sjunger låten "God damn you're beautiful" Och den är såå fin :) Den får mig en känna mig så glad, fastän man inte är det!

Men nu ska jag gå och lägga mig :) ni får ha det bra!
Joel, jag älskar verkligen dig och tack för att du bryr dig!<3<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: