12 november 2008

Holy Shiit You're Hot

Imorse så var det träning då :) kom iförsig lite försent men jag tränade iaf, cyklade först i ungefär 30 minuter sen i slutet så körde jag "utfallsgång" och jag började med 10 kg men det var för tungt för armen :/ så jag fick ta 5 kg xD haha! Sen efter det så tog jag och Julia en låååång varm dusch :D gött! Sen fixade vi oss, jag hann torka håret och platta det, sedan sminka mig och massa skoj :P känner mig snygg idag för första gången xD Sedan fick man skjuts av Julia :)

Nu sitter man i skolan och spelar spel, och umgås med Petra :)
Är lite små hungrig, men imorse så åt jag en riktigt goo frukost :D två stora mackor, ett stort glas med mjölk :P jammi!

Efter skolan ska jag nog med Joel hem :) som jag skrev igår så tar vi nog 3 bussen hem till honom :) Men nu ska jag vara social mot Petra :) ha de bäst!

XoX Sandra

Inga kommentarer: