07 november 2008

Utmattad och mätt med stolthet

Ojojoj vad nyttig jag känner mig just nu! Imorse gick jag upp vid kvart i 7, packade i ordning mina saker, bäddade sängen, tvättade ansiktet, sen stack jag upp till köket, fixade mitt hår, sen tog jag fram en skål med fil och 3 grova mackor och ett glas mjölk..! Sen körde pappa mig till Ryahallen vid tjugo i 8, kom fram ungefär tio i 8 och jag var ju redan ombytt så jag gick och snackade med Natta och Amanda...jag var rätt död...trött som fan! Sen började då träningen, uppvärmning som vanligt, och sen så körde jag på, visst även om jag inte maxade (foten har inte läkt riktigt än) men jag körde på iaf så att jag orkade med hela tiden. Jag är ganska stolt över mig själv eftersom att jag inte gnällde något eller vilade inte då och då, jag körde bara på hela tiden, jag struntade i om jag inte orkade, jag bara gjorde de, och det kändes bättre efteråt iaf! Jag är även stolt över att jag äter riktigt nu igen! Det är såå gött att gå till skolan när man vet att man ätit frukost! Men men! Sen körde vi lite gymnastik i slutet, sen gjorde vi även vålter på tjockmattan och det var rätt lätt eftersom att jag brukar göra sånt på judon på våran matta! Men men, sen kom man tillbaks till skolan, satt och vila i soffan med Adam, lyssnade på musik och bara chilla. Senare var det då dags för Praktisk marknadsföring, vilket är väldigt kul nu ;) för nästa vecka ska vi ha en "mässa" i skolan jag, Rasmus och Pontus ska ha en utställning, våran affärsplan är att sälja godis :) nee nu blev jag sugen...!

Efter skolan ska jag och Joel hem till mig först och hämtar lite pengar och mitt busskort, efter de så drar vi till Länghem, alltså hem till Joel :) har ju faktiskt inte vart där på ett tag :) jiihuu!
Längtar tills ikväll då älskling ska sova här :D mysmys! Fast vi måste ändå lägga oss någonlunda tidigt för han ska upp vid 6 på morgonen typ...jag kommer bli rätt död!
Har bara en lektion kvar, naturkunskap, sen slutar jag :D ha de gött allesammans!

Love' Sandra

Inga kommentarer: