31 oktober 2008

Shopping, bio och mys


Shiit vilken toppen dag det har vart idag. Dagen började med att jag vaknade runt halv 10, duschade, fixade mig och stack till Boråshallen. Där fick jag och några andra bära en massa judo mattor och fixa uppvärmnings rummet. Tråkigt! Men det gick ganska fort eftersom alla jobbade bra! Efter det så fixade vi stolar till sekretariatet och lite små saker. Tiden gick och till slut fick jag min mobil, eller aa en lån mobil tills jag får min nya! Den är shiit ful men ändå pimp ;D men men den duger! Efter att jag fått den så fick jag skjuts in till stan av Maria :) mycket snällt! Träffade mamma där och vi gick runt och jag fick mina pengar :) jippy!! Köpte då: hårspray (som jag har tappat bort i stan med påsen och allt) sen köpte jag smink, en bh, örhängen aa de var nog allt. Joo!! Jag köpte ett par nya mjukisbyxor :D skit sköna! Storlek: XL höhö!
Jaja, sen kom då Joel in till stan. Och vi gick runt och bara myste och umgicks :) han köpte ett par Lovika vantar och en asss snygg mössa :D najs! Efter en stund på stan stack vi hem till mig och aa alltid lika trevligt som vanligt ;) var här en stund och slappa. Sen kom mamma hem och sen packade jag mina tränings saker, och jag var verkligen sugen på att träna, vet inte riktigt va de berodde på men men...stack till judon med Joel, träffade Fredrik :D vi körde på uppvärmningen, alltid lika kul xD Alingsåsare ju xD haha! Sen började randorin, och aa jag älskar Randori!!! Körde mot en Dansk, och henne kastade jag 2 gånger och hon kastade mig 0 gånger.
Sen körde jag mot en Finsk tjej, henne tog jag också...sen fick jag gå mot Cajsa, och henne har jag inte mött sen aa långt tillbaks. Men det gick la ganska bra. Eftersom att träningen var flyttad en timme senare så var jag tvungen att gå 1 timme tidigare från träningen. Träningen skulle egentligen börjat 17.00-19.00 men de blev 18.00-20.00 och bion började 20.00 som jag och Joel skulle gå på. Det blev förresten High School Musical 3 och den var riktigt bra faktiskt :)

Efter bion så gick vi till Donken där jag köpte en Cheseburgare, tog fan 100 år att få den :O såå sega va dom! Blää på donken!! Aja, vi vandrade lite, snackade...sen märkte Joel att jag var "deppig" och..jaa jag var lite nere...men varför skriver jag inte här! Vi snackade och jag berättade var det va...lite halvt dåligt...jag har verkligen svårt att prata med folk om mina problem för att jag är rädd att dom ska få bära samma börda som jag själv gör =/ men till slut så gick det (de var jobbigt att hålla tillbaks tårarna) men han fick mej ett leende på läpparna :')

Joel, jag vill prata med dej om allt och de vet du. Men ibland känns de så jobbigt...jag är inte lika stark i sinnet som alla andra. Tyvärr...hoppas du förstår!!<3
Ska iaf sova nu! Tävling imorgon med...blää!
Godnatt och allt annat sånt där ;)
Bara för att Sandra ÄLSKAR sin Joel!<33

Love' Sandra

Inga kommentarer: