23 november 2008

Mys helg

Nu sitter man hemma efter att ha lagat en hamburgare till mig ;) haha även om jag åt mkt hos Joel men jag blev typ hungrig nu när jag kom hem :P Iaf, jag ska bara beskriva kort vad som hänt i helgen, i Fredags så tog jag det lungt :) sen igår så var jag i stan och köpte en till present till Joel :) haha kul! Sen så tog man bussen till älskling och sov där :) myspys på kvällen med film :)

Iaf, sen på morgonen (efter att Joel plågat mig, jag gick inte upp, vad för trött xD haha) Men men, sen så åt vi frukost, jag duschade, sen så kom hans farmor och hennes sambo eller ngt....men men just de på Lördag kväll så fick sötnosen öppna ett paket, och där var de ett Puma paket som innehöll 1 Puma parfym, 1 Puma deo och en Puma tvål eller ngt :) luktade iaf gott! :D han blev glad ;) haha sen så när dom kom så satt jag och Joel och kollade på tv:n en stund, sen så bestämde jag att han fick öppna den sista också, där de va 2 Björn Borg kalsonger ;) snygga faktiskt och det tyckte nog han med ;) dom var blåa och nån mer färg.
Sen var de då dags för mat/tårta, till middag så blev det köttförssås och spagetti :D alltid lika gott! Mums! Efter det så blev de tårta och kakor, men jag var rätt så mätt, så för mig blev det bara en tårtbit :P och 1 kaka.... Efter 1 timme kanske så kom Mattias Dosché, rolig kille ;) och sen så gick ju klockan och jag tog sen 17.13 bussen hem :)

Det har vart en underbar helg med älsklingen, som alltid! Även om jag har haft ont i magen hela Lördagen/Söndagen och typ gnällt men inte så mkt...
Ska nu sova och troligen lyssna på musik :)
Ha det gött allesammans!
Grattis ännu en gång Joel på din 18- årsdag! :D Älskar dej mest!<3<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: