26 november 2008

Baka på morgonen...


...är det bästa som finns :D imorse så gick jag upp vid 10.00 eller jaa mamma väckte mig, men jag gick iaf upp ;) Jag började då baka Scones (bröd) och jag gjorde dubbelsats för att Ann skulle komma hit också och fika med mamma innan Ann skulle jobba :)

Och jag åt då 2 st, alltså 4 eftersom att jag delade på dom ;) haha! Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mej och sen dra till skolan. Ska se om jag kan redovisa imorgon istället. Sen så känner jag mig mycket bättre idag :D helt sjukt bra faktiskt ;D Idag ska jag nog ha på mig leggins och en klänning/cardigan fast en lång :D najs!
På Fredag så ska man till mormor och morfar för att fira att morfar har fyllt 80 år :D GRATTIS TILL HONOM!<3 (Morfar är till höger på bilden, och mormor är jämte mej på vänster)

Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag, Joel skulle kanske till Borås men man får ju se hur han mår också. Han mådde ju sådär igår....hoppas nu bara att det inte va jag som smittade honom :O fiifän! Men nu ska jag duscha så ni får ha de gött!

,Ciiiaaao!

Inga kommentarer: