03 november 2008

Scared

Tss...kul skoldag ida då....sitta tyst och deppig utan att säga ett ord till någon, sen komma ner i matsalen och ta mat men utan att få ner en enda bit av maten, att känna tårarna komma men ändå hålla tillbaks allt och försöka se glad ut..! Varför? Tur att Julia är med mig och förstår mig ibland...men de fattas något eller någon i min närhet...men vem?


Hur kunde det bli så fel...vad fan gjorde jag för fel? Skyll inget på mig för jag har fan inte gjort något fel!! Att du bara ge mej en blick som betyder ungefär "Vad fan vill du!" Hur kul är de tro... Att du kan få mig gråta så lätt, är de positivt eller negativt...? Fast inget utav detta som hänt är ditt fel utan allt är mitt fel, jag är så negativ hela tiden! Men men...nu är man hemma igen och ska snart och gå lägga sig...även om klockan bara är 4...men ändå...de finns inget att göra idag...ha de..

Love' Sandra

Inga kommentarer: