05 november 2008

Generad

Då har man ätit nu då...gott! Köttfärssås och spagetti ;) alltid lika gott! Undrar bara vad som ska hända nu resten utav kvällen :) ska förmodligen se klart på en film (Spökhuset) hehe den är riktigt bra faktiskt, en halv komedi med Eddy Murthy* (tror det stavas så) den är rolig och bra :P fast okej den är lite barnslig men vadå, de är en film vafan! Sen ska jag även kolla lite på Blood money en stund om jag orkar, och sen ska jag klart se Pretty Women...igen! Den är ju liksom bara så bra.

Imorgon ska jag till Ryahallen på morgonen, fick tyvärr inte träna judo med dom andra..som jag faktiskt kan göra, armen är mycket bättre nu! Men som Robin Beckman sa...jag vilar aldrig ordentligt...och det säger ju Joel med, jag vilar kanske 1 vecka när jag egentligen ska vila 3 veckor....blää! Snackade med Joel i telefon idag med, och aa allt han sa va iförsig vettiga saker, och allt han sa va rätt...jag måste träna riktigt nu så att jag kan börja träna judo igen =/ och sen vill jag ju rida igen :(

Som sagt, efter träningen ska jag till skolan en kort stund och sen äta snabbt och sen ska jag och Christian och nån mer, med till Daltorp och presentera Aspero...blää! Vi ska vara där 12.00 och kommer nog vara där tills klockan är 15.00 ungefär...sen ska jag hem och aa sen kommer Joel :) skoj! Hoppas vi kan baka något gott, typ som chokladbollar??

Btw, imorse hann jag äta frukost :D 2 mackor med ost och gurka på, sen en skål med gröt och en kopp te och ett glas mjölk :D har inte ätit en sådan här frukost på...aaa några veckor iaf! Gott var det och jag ska från och med idag äta frukost, vilken betyder att jag inte kan ligga kvar i sängen i 30 minuter, utan gå upp med en gång när klockan ringer! Fast idag så tog pappa bort täcken från mig och tände lampan så jag var tvungen att gå upp...

Men ska kolla film nu ;) ha de bäst! Och Joel, jag ska bara berätta för dig hur generad jag blev när jag läste att du hade hängt upp min så kallade "teckning" vilket inte var så fin, det var mer kladd...men aa tack för att du finns, tack för det du gör!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: