20 november 2008

God Damn...

...jag är bara tvungen att lägg till ett nyss inlägg ;) har så tråkigt! Ska iförsig snart gå och nana, men ska bara tillägga att idag så var ju Joel här, vi åt typ när vi kom till mig, eller först så bytte jag om till mjukis byxor, alltid lika skönt när man gått i jeans hela dagen! Sen så hittade han min uppsats "Boken om mig själv" som jag skrev när jag gick i 9:an xD haha de va kul de, men sen så blev de ju mat då, mackor och flingor :) mums! Han skulle såklart ha kaffe och jag drack mjölk ;)

Sen blev det myspys framför tv:n :) fast vi hade dock lite problem i början med datorn, vi skulle se på film men datorn lagga så vi fick ta X-boxen istället :P datorn va helt reetarded!! Men men, sen så gick det och vi kollade då på Sex dagar och sju nätter, en riktigt rolig film faktiskt :P vi låg och myste vid tv:n, sen så ville Joel ha varm choklad så då fick jag ju då gå upp och fixa det, och till mig själv så blev det ett glas med is vatten. Sen kom mamma och syrran hem, efter 20 minuter så var det matdags, trodde mamma skulle göra vanlig mat, alltså spagetti med stekt korv, men det blev spagetti med korv gryta eller ngt, men till min förvåning så åt Joel :O haha han hade iförsig inte behövt om han inte ville, men han åt :P haha själv så tyckte jag att det var sådär-.- jag är kräsen jag med....har börjar bli det nu mer och mer :O helt sjukt! Innan åt jag fan allt men nu så är jag sjukt petig och skit....skärpning!!

Imorgon så vet jag inte vad som händer, tror Joel skulle göra något med Jesper och Pontus, jag ska kanske till stallet med Sandrus nr 2 :D men jag får se....troligen så blir det inte av eftersom att jag ändå inte får rida än...blä!!

Ha det gött!<3<3
PS. Om 3 dagar fyller Joel 18 år :D yääää!!

Love' Sandra

Inga kommentarer: