24 november 2008

Pluggis


Idag har jag verkligen pluggat :O shiit! När jag kom hem så skrev jag lite om Antikens Litteratur, ganska så roligt faktiskt! Sen så skrev jag lite till i mitt så kallade "President Speech" på engelska, är i stort sätt klar :P yes!
Sen så ritade jag även klart denna fina teckning på mig xD haha likt eller? I verkligheten så ser den mkt bättre ut, kameran är cp...!
Ska sen åka med 18.06 bussen till Joel :) myspys! Han berättade kort innan hur det var på APU:n och det var inte så kul, snarare jobbigt! Men småbarn är la kul xD hahahahaha!
Fuck vad jag fryser :O helt sjukt! Mina händer brukar vara jätte varma men nu är dom as kalla :O :S det är något som är fel!!!
Men nu ska jag iaf plugga vidare lite till innan klockan blir för mkt, annars måste jag kuta till bussen, och det orkar jag inte :P

Inga kommentarer: