31 maj 2009

Äta Bör Man Annars Dör Man


Japp, då var denna helg över. Det var inte länge sen som helgen precis började :) Men tiden går fort när man har kul, eller vad säger ni? :) Min helg har iaf vart relativt bra, iaf när jag vart med min älskling. När jag var utan han var det mindre bra:) Men hade ganska kul igår med, även om det blev som de blev.

Idag så har man vart hos en sjukgymnast som heter Hans, han var riktigt bra! Mycket bättre än den som jag var hos förra gången. Hon gjorde ingenting vettigt någon gång.
Men Hans gjorde en massa bra, och gav mej råd hur jag ska komma till rätta med ryggen :) Fiffigt! :D Sen så kom man hem och tog det lite chill, städade lite i mitt rum och sånt. Vid 2 så skulle man vara hos farmor, där blev det då lite tårta och kakor, inte för att jag var så sugen på det.

Sen så kom älskling till mej vid 4, och ja vi myste hela dagen sen :) Busade en massa :D som vanligt! :)Älskar dej Daniel<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: