08 maj 2009

Fredag


Dagen har knappt börjat, men denna natt sov jag så himla bra. Verkligen!
Imorse så var det egen träning eftersom att Julia och Evelina har nationella prov idag, fast Evelina skulle i för sig inte kunna träna judo ändå, eller?
Aja, de var som sagt fri träning, så jag bestämde mig för att dra ner till judon och köra ett litet lätt pass, men så blev de inte, istället så satte jag mej vid datorn på judon en kort stund, sen satte jag på musik och tog en lång varm dusch, så sjukt skönt var de!

Sedan så sminkade jag mej och fixade i ordning mej och så, och mitt klädval idag var stora byxor, stor t-shirt och en scarf, jaa det var ett tag sen. Sedan så vandrade jag bort mot skolan, på vägen träffade man Martina och Lisa. Vi börjar runt 11, tror vi ska ha Vivianne, inte den roligaste lektionen kan jag säga.

Idag händer inget speciellt, hoppas på att träffa Karl eller Oskar :) Vill faktiskt bli fotad idag om det går för Oskar då, måste få tag i honom bara, sen vill jag träffa Karl såklart med :D
Nu i helgen är det Nordiska Mästerskapen, den tävlingen kommer vara i Finland, och jag är fett sur att jag missar det i år, förra året vann man jue, och jag ville ha en chans att vara med, men nej så blev de inte -.- tråkigt! Lycka till Julia som ska tävla!<3

Daniel åker till stugan idag efter skolan tror jag, stannar troligen där hela helgen :)

Nepp, nu ska jag göra något vettigt, troligen engelskan :) Måste verkligen skynda på mitt arbete nu, inte många veckor kvar ;O Sen är det sommar! :D
Älskar dig Daniel, <3
,ciiaoo

Inga kommentarer: