24 maj 2009

I'm Going To Scream Now


Söndag nu dårå. Imorgon är det skola, sjukt att allt har gått så snabbt. Alldeles för snabbt tycker jag, jag har liksom hunnit plugga lite, duschat i lugn och ro, sen kom den där damen från Mary Kay hit och visade en massa saker, jätte kul verkligen :)
Ska alldeles strax dra upp till Nicke, jag ville ha några bilder från festen nämligen, så ska dit upp och hämta dom :) Sen vara där och umgås :) Jippy!

Borde egentligen plugga, men ska bara vara hos Nicke en stund sen blir det hem och plugg! :) Skulle vart med Daniel idag med, men han är trött och måste plugga, och jag ska plugga jag med :) Så vi tar det imorgon! :) Nepp nu drar jag!

Detta är Daniels skolfoto! Hur fin som helst ;O Jag har världens finaste pojkvän!:)<3 Älskar dej<3

,ciiao

Inga kommentarer: