21 maj 2009

Sweet Dreams


Jag hatar sådana dagar som man inte har något att göra, och idag är det just en sån dag. Eller, jag har säkert en massa att göra men jag är alldeles för att göra något idag. Dagen har bestått av plugg, plugg och musik och lite annat. Vaknade rätt tidigt imorse, typ vid 9, och kunde verkligen inte somna om igen. Helt sjukt! Tog en macka och lite frukt cocktail (a) med grädde :D as gott! Sen så vaknade alla andra, och jag gjorde i ordning mitt rum och sen satte mej direkt och började plugga. Inte för att jag kommit någonvart, men jag försöker, speciellt när det är en sån där seg dag idag!

Vet inte vad som händer ikväll, är inte så sugen på att festa om jag ska vara helt seriöst, hade vart kul, men är jätte trött idag. Hoppas mamma köper lite godis och något annat gott till mej när hon ändå är nere på stan :D

Imorgon blir det en rolig dag iaf :D Älskling kommer hit, han ska ju vara i stugan hela helgen, men hans pappa jobbar från 2 till 8 på kvällen, så under tiden åker han med hans pappa hit till Borås, och är med mig tills hans pappa slutar och sedan åker han då tillbaks till stugan :) sötnos<3 Vet inte vad vi hittar på, men något kul blir det nog :) får se vad som sker :P
Nepp nu ska jag ta ngt att äta, sen blir det film! :D
Ha det bäst allesammans! :D<3
Pussar på Daniel ;)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: