29 maj 2009

Fredag


Kan inte fatta att det är helg igen :) Tiden går fort när man har kul, inte för att jag har så kul i skolan men det känns som om allt är lättare nu när man vet att man har sommar lov snart! Det ska bli så skönt! :D
Idag har det vart en sån underbar dag, helt obeskrivligt! Kul och mysigt med många skratt :D Dagen började då med att jag skulle ha prov på morgonen, sen så snackade jag med Lova och Amanda lite, och vi stack ner och käkade, men ingen god mat i skolan ändå :O usch! Sen så drog jag hem lite efter 12 kanske, och fixade mej, typ sminkade mej och sådant. Sen kom älskling hit, och vi busade som vanligt :) knasigt! Vi låg i sängen och snackade och myste, och då plötsligt så kände jag för glass, typ mjuk glass eller kul glass, så jag frågade om vi kunde gå och köpa glass sen. Och Daniel gick med på det :) men jag tjatade i minst 1 timme att jag ville ha glass NU xD tror han fick lite panik sen, men som sagt, jag fick trots allt min glass sen. Vi gick ner till stan, tog ut pengar där jag mötte Stefan och My vid bankomaten. Sedan så vandrade vi vidare till Stadsparken, inte så mycket folk faktiskt :) Jag tog då kulglass, med två smaker, ena var MangoSorbe och den andra var nog HallonSorbe :D gott var de, tyckte nog älskling med, fast han köpte inget utan smakade :)

När vi hade stått där en stund och jag hade ätit upp glassen, så kom Lisa och Linnea, sa hej och snackade lite. Sen drog jag med Daniel till Åhlens för att köpa 3 nya t-shirtar :D lite shopping idag då :)Träffade även Karl på stan med:) Efter en runda på stan så gick vi hemåt, och stannade vid skogen neranför mej, jätte fint där, mysigt med :) Stod där och pratade, myste höll om varandra. Det värmde mitt hjärta så<3 Kunde stå där i timmar, men dock skulle älskling till stugan, men tror vi stod där i 1 timme kanske.
Han åkte då sen, tyvärr.. men nästa helg så ska jag kanske vara hos han, hoppas!

Jag har aldrig vart så här lycklig på jätte länge, och då tänker ni la så här "har du aldrig vart kär innan?" Och, jo det är la klart att jag har, men detta är en annan känsla, det är obeskrivligt. Daniel behandlar mig så väl, att det inte ens finns ord som kan förklara det. Som han sa idag tex: "Jag vill ta hand om dej, du är vacker, älskar dig för den du är" Asså, inte ens jag finner ord för detta. Det enda jag kan säga är, att jag älskar min Daniel, hur mycket som helst!!<3

Tre Ord, Tolv Bokstäver, Jag Älskar Dig!<3

Hoppas ni får en underbar helg! :) Ta hand om er!

,ciiaoo

Inga kommentarer: