02 juni 2009

Tisdag

Ännu en ny vecka då. Denna vecka kommer gå oerhört fort. Imorgon så är det la en helt vanlig skoldag, men på Torsdag så åker man ut med klassen till Solviken i Fristad elr ngt. Och kommer stanna där tills på Fredag. Vet inte riktigt vad vi kommer att göra, men hoppas på att det blir någorlunda bra. Vi åker dit någon gång vid lunch eller eftermiddag. Jag har ingen riktig koll på't.

Igår var det en as bra dag, och varmt var det! Efter skolan drog jag till stan och mötta Sandra nr 2, hon skulle kolla på klänning till avslutningen, och det var inte det lättaste. Vi var inne i 4 affärer, och på MQ så kunde man bara lägga undan i 1 timme ;O Men vi hittade en snygg klänning på H&M.
Sen kom jag hem och slog in Adams student present. Jag tänker såklart inte skriva var det är här, för man vet aldrig vem som läser :) Men hoppas han blir glad! Aja, sen så smsade Daniel mig, och han skulle då komma till mej :D Happyface* ;D
Det var hur jädra varmt som helst, så vi gick ut och gick en stund :D Tog en promenad i skogen vid mej, och det var skönt med lite frisk luft :) Och sen så fick jag klippa gräsmattan, fy fan vad jobbigt ;O aja!

Tiden gick och vi myste resten av dagen, vi la oss i sängen och typ somna, nästan iaf. Men det var en rolig dag igår :D Idag så vet jag inte vad som händer, jag har inte planerat något. Får se!

,ciiaoo

Inga kommentarer: