16 maj 2009

Behind Darkness


Jag har så tråkigt, så jag känner för att skriva ett till inlägg. Inte för att jag har någon speciell anledning men det bara är så.
Jag har som sagt sovit större delen av dagen, bara slappat. Vart helt död, asså då menar jag helt bokstavligt talat. Trodde jag skulle avlivas imorse, hade huvudvärk som gjorde så jädrans ont, kändes som att någon hade slagit mig i huvudet med en hammare. Sen så mådde jag verkligen skit illa, uscha! Men som sagt, efter att ha "knarkat" mej med en massa Alvedon och Ipren, så somnade jag om och vaknade igen och mådde betydligt bättre. Tumme upp för det! Ringde älskling sen, hade ingen att prata med, saknade honom jätte mycket. Sen efter det lilla samtalet så skulle jag sticka ner och köpa godis, nepp då var pengarna slut på kortet, så inget godis idag heller, ganska nyttigt ändå! Och som jag skrev tidigare idag, så kommer denna dag bli tråkig, och det var just vad den blev. Inget roligt har hänt, och det lär ju inte hända något kul snart heller för det är ju kväll och jag börjar bli trött snart igen, även om jag sovit i stort sätt hela dagen... Booooring!

Imorgon så får jag la hoppas på en roligare dag :) Inte lika mycket sömn, utan imorgon ska lilla jag ha en massa energi och ett glatt humör som alltid! :D idag var det bara en helt vanlig skit dag! Imorgon tar vi nya tag!
Glöm dina problem för det kommer nya imorgon (Y)

Ni får ha det bäst allesammans, Daniel jag älskar dig jätte mycket, <3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: