16 maj 2009

Lördag

Dagen har knappt börjat, och det har liksom inte hänt något ändå. Jag har mått dåligt hela dagen, mitt humör är kasst, jag kan gråta när som helst, allt går åt h****e...
Igår så blev det ingen grillning pga att jag åkte till stallet, så vi fick ta det en annan dag. Hade nog inte orkat ändå faktiskt. Var som sagt ute och red med Sandra nr 2 igår, och det var riktigt roligt, vi red in i skogen och jag fick skena upp med Livona upp för värsta långa backen, så grymt skönt och kul var de :D

Sen kom man hem och bara chillade en stund, och sen så kom Daniel hit, precis innan han kom så kom jag på att jag måste duscha, eftersom att jag hade vart och ridit så jag ville ju inte lukta både hö, häst skit och häst :P så en snabb dusch på 5 minuter blev det! Jag har nog aldrig duschat så snabbt i hela mitt liv xD Men som sagt så kom Daniel då, och vi skulle kollat film egentligen men nepp så blev de inte. Det blev istället att vi låg i sängen och snackade, hade allmänt kul. Efter nån timme så gick vi ut och gick och pratade om allt mellan himmel och jord. Känns skönt att ha någon där, alltid <3

När vi gått en stund så blev jag små yr, mådde illa och hade hur ont i magen som helst :( Trodde att mitt huvud skulle sprängas av huvudvärken. Men jag bet ihop en stund, men det tog inte länge tills jag verkligen mådde piss. Så jag bad dock Daniel att åka hem, inte alls meningen, ville verkligen vara med honom hela kvällen, men jag mådde verkligen dåligt. Är i min vecka nu med, så det kan vara därför, spydde lite igår efter att jag snackat med han i telefon, inte för att det blev mycket sagt, men aja. Somnade sent igår efter att ha knarkat en massa jädrans Alvedon och Ipren, uscha!

Vaknade då imorse vid 10 och kände att jag mådde illa, och huvudvärk såklart... Tog en Ipren och en Alvedon, så nu verkar allt bli bra, hatar de...
Så som jag ser på dagen idag, så lär den bli tråkig... Inget att göra, ingen att vara med, ingen att prata med, rolig dag...not*

Ne nu ska jag sova igen, bättre att sova bort dagen än att sitta och bara deppa..

,ciiaoo

Inga kommentarer: