01 maj 2009

1:a Maj

Dagen har vart helt underbar hittills iaf, har bland annat klippt hela gräsmatta, krattat, så nu är det jätte fint, ska bara ta bort lite mossa men det gör jag då någon annan dag. Vart i stan idag med, och gissa vem man stöter på, haha Robin Birkeman och hans kompisar såklart! :D Vi var en kortis i stan med sen drog vi direkt till knalleland eftersom att allt var stängt, snällt av dom att göra mej sällskap där också :) hihi!

Medans Christian och Pierre gick iväg och kollade på ngt, så gick jag och Robin in på H&M och köpte hårfärg till mig, sen så köpte dom två andra ett skärp.
Jag gick sen in på Gina medans dom gick iväg till JC, och på Gina hittade jag en snygg bodytröja, haha kan se lite tantig ut, men behöver dock in kjol till!

Färgar nu håret, sen blire la mys med Sandrus! Får la se!

Ha det bäst!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: