15 maj 2009

You're My Baby Doll

Veckan har åter igen gått oerhört fort. Och jag har hunnit med en del saker med. Fast denna vecka så har det inte vart lika mycket plugg, sån tur! Eller, jag har ju haft en massa plugg men jag har vart lite "lat" denna vecka. Haft mycket annat att göra. Bland annat vart orolig för syrran min, som nu är hemma och mår bra igen! Sen vart med älsklingen min, alltid lika kul och mysigt :)

I skolan så har det vart någonlunda lugnt. Inte direkt några ur tråkiga lektioner, och skoldagarna har gått fort. Jag kan inte fatta att det bara är 4 veckor kvar till skolavslutningen, inte ens 4 veckor :O 3 veckor och några dagar! Gött! Längtar så till sommaren, sommarjobb, vara med älskling en massa, sola och bada! Aaa allt de där roliga, inte behöva tänka på tider. Bara 2 år kvar tills man går ur skolan! :)
Om man tänker efter, allt går så fort, jag kommer ihåg när man gick i 7:a, och sen när man gick i 9:an och tyckte att allt var så segt. Men nu, så går allt så fort. Sjukt!

Dagen kommer idag bestå av en massa skojs! Oskar, Karl och kanske Daniel ska vara hos min idag :) Först blir det fotografering, och sen blir det grillning, eller någon slags grillning iaf. Sen lite mys på altanen, sedan så får jag la se vad som händer :) hoppas på en lyckad kväll, vilket jag tror att det kommer att bli, eftersom att det är dom mest underbaraste människorna som jag ska umgås med! Självklart! ;)

Ha det bäst! :)

,ciiaoo

Inga kommentarer: