27 maj 2009

Onsdag

Hur ska jag beskriva dagen idag tro? Jag kan ju börja med att jag var rätt nära på att inte gå till skolan idag. Anledningen var ganska tydlig, jag mådde inte så himla bra imorse, hade ont i halsen, kunde knappt prata, hostade och sånt, men jag tänkte, att jag kunde gå upp och äta lite och se hur jag mår efteråt. Saken blev ju inte bättre, men jag ville inte missa Samhälles lektionen pga att vi ska ha en inlämning imorgon och jag behövde den tiden där, men jobbade jag något i skolan tro? Nej! Hade huvudvärk, ont i halsen och mådde ännu mer piss än någonsin! Men jag klarade av det, hade svenska redovisning idag, igen... och fick G denna gång, kunde förberett mig lite bättre. Men jag är ganska bra på att improvisera, men det ska jag verkligen inte göra igen.

Nu är man hemma och är skit trött, men måste plugga :( Jag orkar inte med skolan mer!
Jag är helt seriös nu, jag orkar inte mer! Men ganska skönt att jag inte har någon träning imorgon, bara besök hos sjukgymnasten vid 08.00, sen hem och sova tills 1 eller ngt, sen till skolan, sen hem... uscha! Vill ha helg... Missar självklart Pingstlägret i år :( Jävla rygg skada..får såååånt ryck! Men jag får nya chanser någon annan gång såklart. Inget att vara depp för, eller? Om jag ska vara helt uppriktig nu, så är jag så sjukt trött på alla skador, jag är sjuk besviken på mig själv, som inte klarar av något utan att skada mig, jag är sjukt trött på min kropp, som inte klarar av att få lite stryk utan att vika ner sig, jag är sjukt trött på min rygg, som gör inget annat än att krångla ;O Jag är trött på min sjukgymnast, som inte hjälper mig på rätt sätt, har vart hos henne ett tag, men har det hjälpt? NEJ!
Vill ha sommar nu...<3
Älskar dej daniel<3

Ha det bäst allesammans!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: