26 maj 2009

I'm Burning Bright

Japp, då är det Tisdag nu då. Hoppas allt är bra med er! Själv sitter man i skolan och har engelska strax men jag har redan börjat arbeta lite smått. Jag är så jävla skoltrött, helt sjukt! Och det vet jag att alla andra är också, men vill bara härifrån skolan så snart som möjligt, men på ett och annat sätt så vill man inte sluta, pga att jag tycker träningen är det roligaste med skolan.

Igår efter att Daniel åkte hem så gjorde jag lite mat till mej själv, ville såklart inte äta se sent som vanligt, men det blev någon slags Thai grej :P
Sen så kom mamma och Lina hem och jag gick och handlade lite, skulle såklart baka rabarberpaj med vanliljsås, så behövde några saker :)
Kom hem några minuter senare och började skära bort några rabarber, mmm det är såå gott! Skar som sagt rabarberna jätte fint och noga, dekorerade lite för skoj skull med, men gott var det! :) Dock så åt jag inget när pajen var klar xD var jätte mätt redan eftersom att jag gjorde mat till dom andra också.

Idag så består dagen av att jag ska vara i skolan, självklart, och sen ha judo på idrotten, kul som fan, men alla ska inte vara med, ganska gött de med, då blir det lugnare och bättre! Direkt efter träning, som Adam ska hålla, så tar jag en snabb dusch och sen åker jag hem, kommer inte riktigt ihåg när Daniel slutar exakt, men han ska hem till mej när han slutar i vilket fall, han har match sen ikväll med.

Nepp, sen blir det plugg hela dagen :)

,ciiaoo<3

Inga kommentarer: