20 maj 2009

Right Here With Me


Vilken dag, jag svär, helt sjukt! Och idag, då svor jag nog mer än vad jag gjort i sammanlagt i hela mitt liv, helt jävla sjukt! Dagen började med att jag gick upp tidigt, och började så smått vandra bort till Ramnasjön, där bor min sjukgymnast, och jag fick lite lätt massage, ganska ont gjorde det i början, men efter att hon töjt ut en del muskler så kändes det mycket bättre efteråt. Och efter det så fick jag gå hela vägen från stan till knalleland, men det tog faktiskt inte så lång tid, med tanke på vilken väg jag tog och hur snabbt jag fick, tror det tog en kvart eller ngt. :)
När jag väl kommit fram till Ryahallen, så var allt ett helt stort jävla kaos. Det skulle då vara en friidrotts tävling mellan 3 skolor, Sävsjöskolan, Borås Kristna Skolan och Strandskolan, och det var då mellan årskurs 4-9. Som sagt, när jag väl kommit dit så visste jag inte vad jag skulle göra, tog en snabb dusch och bytte om, sen så fick jag snabbt reda på att jag fick vara med Marie, tack gode gud! Och vi skulle då ha Kast med liten boll. En ganska enkel gren.

Tävlingen skulle börja halv 10 men det blev halv 11, alltså en hel timme försenat ;O
Men vi började som sagt då, jag som vanligt åt då ingen frukost imorse, så gick runt på tom mage i 3 timmar...så jag började gnälla och ville därifrån. Allt gick så segt, jag fick ryck på små barnen...och kul att man får en jävla boll i huvudet, japp, inte lite ont eller så, nee inte alls -.-
Men men, klockan närmade sig 1 och man hörde att Arena Kampen snart var i full fart, och man så sugen på att dra dit, men det gick jue inte, blää på allt!
Men efter att jag fått med mig Marie och Alex, så stack vi dit, men splittrades sen eftersom att jag gick till Aspero, inte direkt en stor hejjar klack, men men det funkade, men min, Jespers och alla andras röster så funka det någorlunda :)

Efter en stund ville jag hem, så jag gick utåt, och mötte älskling som också var där, Maja var där med :) och efter en stund kom Jesper :) helt sjuk, jag svär!!
Jag hade ju då inga pengar, så fick gå in till stan, fast med Jesper och Maja, vilken tur va! :) när man väl kommit hem så ska syrran åka på konfa läger, och stanna där hela helgen :D gött!!!! Ensam hemma i 4 dagar :D grattis till mej!
Daniel åker till sin stuga imorgon, men kommer hem en stund på Fredag för min skull :D tack älskling <3 Och sen vettefan vad som händer, plugg antaligen :)
Nepp, nu ska jag snart "sova" ;) hoppas ni får en underbar lång helg!

Ta hand om er, drick inte för mycket ;D
Älskar min Daniel jätte mycket, du är bäst sötnos! Vi är oslagbara, <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: