11 maj 2009

Måndag

Helgerna går oerhört fort nu. Alldeles för fort, men det är la bara bra, för då kommer sommarlovet snart med, men när det är sommar, då får det gärna gå långsamt. Dagen har knappt börjat, hade en föreläsning om narkotika i 1 timme, det var la inte det roligaste men det var intressant i vissa ämnen som dom talade om. Och jag vet redan en del om narkotika eftersom pappa jobbar med sånt.

Jag skulle börjat 11 imorse, men Pontus ringde mej och väckte mej och sa att vi började 10 pga föreläsningen då. Gissa då vem som fick springa till skolan utan mat? Aaa jag såklart, jag hann med en dusch och en snabb make-up :)
Har svenska nu, ska skriva om Dante, och nu har vi även fått en ny uppgift, ingen inlämning som tur är, utan detta ska vara en redovisning om Kärlek! Och jag själv tycker att det är pinsamt att bara stå framme framför klassen och prata, hur fan ska det gå när jag ska prata om kärlek, hur jag tänker, vad jag känner och massvis med pinsamma grejer :O Men jag får hoppas på att de kommer gå någonlunda bra!
Nepp nu ska jag skriva vidare, om ngt som jag inte ens vet vad det är...

,ciiaoo

Inga kommentarer: