30 maj 2009

Shopping i stan i det fina vädret



Japp, idag är det då Lördag. Och det är sånt fint väder ute. Man blir på ett toppen humör! :) Idag så har jag handlat klänning till skolavslutningen, skulle egentligen bara kollat men eftersom att det var den sista kvar, så tog jag den! :) Kan följa med Julia och shoppa ist :) Kan ge henne råd! ;) Sen så träffade jag Karl, och vi snackade en stund, sedan så skulle han gå vidare med sin mamma och hans syster. Så jag gick och kollade mitt saldo på kontot, usch, hatar när man har så lite pengar :( Men jag gick in på Guldfynd och kollade på ett halsband i silver som jag kunde ha på skolavslutningen, och hittade en då :) som ni ser på bilden! Och klänningen då!

Halsbandet gick på 200 kronor och klänningen 100 kronor. Ganska billigt, sen köpte jag annat. Fyllde bland annat på mobilen. Aaa, så det plockar ju på ganska lätt! :)
Ikväll blir det grillning med familjen, sen kanske man drar till Almenäs med några kompisar :) Får se vilka som ska dit, vill ju inte dit ensam! :) Vädret är ju super! :) får la se hur det går.
Imorgon så ska man få massage vid 11, men inte vilken massage som helst, utan en sån där massage som gör ont :/ men det ska hjälpa mina axlar och min rygg! :)

Ni får ha det bäst! Saknar min älskling :(<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: